4 dagar kvar till jul, 1 dag kvar i skolan.

Datum: 2011-12-20 ♥ Tid: 06:53:14
God morgon! ♥

Tänkte snabbt slänga in ett inlägg innan jag beger mig till bussen som ska ta mig till skolan. Snelt va? :D
Får ta den lonely för Emelie ska inte till skolan idag heller. Idag när jag slutar så ska jag först till mina kusiner igen men idag är farmor där så ingen faster.. sen ska jag nog köpa den sista julklappen och sen hem och duscha för imorgon är det ju avslutning & då vill man vara fräsh ;) Julklapparna ska även ges till kompisarna, vi ska byta ^^ SPÄNNANDE! Fast funderar på att öppna dem på julafton? hmm..
Ska fixa håret det sista innan jag springer iväg till bussen :)

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback