yaooooooooo!

Datum: 2011-08-29 ♥ Tid: 17:39:37
idag har vi inte alls gjort mkt, känns det som iallafall (yy'
No, skolans val, språk & gympa. haha awesome! fast jag simmade istället för jag har inte simmat någon gång sen jag började i 7an och nu går jag i åttan så var tvungen, men det var chill för det var bara jag Emelie & yvette!
awesome ;)
sen åkte jag ju till stan och jag handlade inte alls mkt bara 3 saker. men jag åkte ju förstås in för att handla dem sakerna ;)

ljusbrun ögonbrynspenna - köpt på H&M kostade 29 kr tror jag

Lösögonfransar! :D - köpta på Partaj 99 kr

En kudde - vet inte vad affären hette men kostade 139 kr iallafall!

Ny peircing - köpt på Partaj och den kostade ... minns inte xd

men nu ska syster fixa mina ögonbryn yeaaaaaaaah!  skriver och visar bild senare.

PEACE!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback