tips!

Datum: 2011-08-16 ♥ Tid: 22:22:50
Ansiktsrengöring!


Dessa är jätte jätte bra!
1. man lägger den som en ansiktsmask och man kan även använda den som en! den är jätte bra, verkligen!
köpt på apotekt.
2. Ansiktsvatten , också köpt på apoteket. Använder bara det märket nu för det andra ansiktsvattnet tog slut. Men den är också okej!
Innan använde jag Demon and Angels rengöring men jag kör hellre på visibly clear 2 in 1 alltså det jag använder nu.
3. ansiktskräm, den vita på morgonen och den blåa på kvällen!

något ni undrar över så är det bara att fråga!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: alexsie monroe

visibly clear är verkligen skitbra!

2011-08-31 ♥ 07:54:58
URL: http://alexsiemonroe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback