Sängen ropar mitt namn!

Datum: 2011-08-24 ♥ Tid: 22:03:10
nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Vampire Diaries!
KÄRLEK!
kollar på säsong 1 eftersom jag inte har köpt säsong 2, hähä.
Jag längtar iallafall till säsong 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!  oooh kommer bli så awesome!
dem har inte lyckads göra en endaste dålig scen eller avsnitt!
ooh, kunde det inte varit varje dag? så man slipper vänta 7 dagar för att få se det igen...
sånt är livet, I guess.
men nu måste faktiskt Philippa krypa till sängs om hon ska orka gå upp imorgon, bläää -.-'
orkar inte med skolan, seriöst...


inte den nyaste bilden om man säger så, saknar mitt hååår :(
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback