känner mig så nyttig!

Datum: 2011-08-24 ♥ Tid: 20:24:33
var som sagt ute och sprang med Emelie innan och man känner sig så nyttig!
ska ut och springa imorgon också och nästa vecka också osv.
vi ska iallafall inte springa på helgerna, för då vill man ju ha lite frihet! plus så ska vi på kräftskiva på lördag!
jag tycker verkligen inte om kräftor så jag ska käka räkor! MUUMS! det är ju nyttigt också ;)  haha.
men det är så skönt när man svettas, för då känner man sig så stolt! jag är liksom riktigt lat av mig xd
men sen så tränar man och så känner man sig så stolt :D

DUKTIGT PHILIPPA! (yy'

JAG HAR JEDWARD HÅR! AAAAAWESOME! ;)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback