Jag vill shoppa!

Datum: 2011-08-24 ♥ Tid: 16:38:30
Jag vill åka till stan och shoppa loss! men det finns inga snygga kläder i stan, förutom inne på bikbok...
Men ska internetshoppa istället, haha.  Jag som sparar ihop pengar till min vovve... haha jo det går ju bra!


Idag var det skola och ja, lika tråkigt som vanligt. Men det var faktiskt okej ;)
Våra lektioner var : Svenska So Engelska Matte Ap   .   Kan ha missat någon ?
slutade faktiskt 10 min tidigare! egentligen slutar vi 15.00 men idag slutade vi 14:51 ! (Y)
Lite sådär awesome!
jag ska träffa Emelie en liten stund senare och sen vet jag inte.  ska iallafall se Full frys 19.25!
DET ÄR ETT MÅSTE! :D
men nu ska jag äta sen träffa emelie sen se Full frys  & sen träna!

JA DE VAR ALLT! :D     skriver mer senare!

PUSS
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback