Jag är trött!

Datum: 2011-08-20 ♥ Tid: 23:18:10
Hej sötnosar ;)

har som sagt varit iväg & ätit & det var riktigt gott! tog buffe YUMMI!
kom hem vid halv nio typ? då träffade jag Emelie Mimi & Adam, fast mest Emelie för var med dem andra i typ 2 min sen drog jag & Emelie till Hydro sen drog jag hem. Då såg jag & mammi film, Irene Huss ofc! såg aldrig klart på den för mamma ska upp & jobba tiiidigt imorgon. Så nu sitter jag här & lägger över alla 644 bilder från mobilen till datorn.
för er som inte visste det så har jag tappat min Iphone så det är sprickor över hela skärmen + baksidan ...
Men jag vill inte ha Iphone! jag vill ha en vanlig, men knappar! sony ericsson.
men ska få pappas Iphone sålänge tills jag får en vanlig mobil, yay ;)
man ska fixa en Ipod så jag kan ha musik & spel på den, awesome!
men det tar väl ett tag om inte pappa vill vara gullig & köpa? (A)
iallafall så imorgon så ska jag vara med Emelie & Adam, wiiiiie!
vad vi ska göra har jag ingen aning om faktiskt? inget bestämt iallafalll!
LaLaLaLa, nu ska jag rensa klart mobilen sen tror jag att jag skriver ett inlägg till ;)


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback