hmmm...

Datum: 2011-08-16 ♥ Tid: 16:54:34
blev rött brunt blont, höhö.
men ska bleka det imorgon också & sen beställer jag blekningsmedel från shock senare också ;)
VILL BLI SUPER BLOND IGEN!
jag som hade kämpat så länge :( precis när jag fick som jag ville, blev det svart. AAAAAAAAAAAAH.
men nu ska jag föna håret & spraya blonderingsspray i hela håret. Senare ska jag nog duscha med silverschampo och ha i hårinpackning. Då kan man ju passa på att ha ansiktsmask också? ;)
Men jag ska snart äta & sen ska jag och mammi till farmor, skoj skoj!
bild kommer senare för har inte tagit någon än.
men vi hörs senare, puss!
MIN FINA HÅÅÅÅÅÅÅÅR!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback