hejdå svart hår ses aldrig mer! :D

Datum: 2011-08-16 ♥ Tid: 15:02:33
NU BLEKAR PHILIPPA SNART HÅRET!
oooooooooooh ska aldrig mer ha det svart NÅGONSIN!
ska skriva under ett kontrakt med mamma ;)
svär när jag har fått det så blont som jag hade det innan ska jag ALDRIG MER FÄRGA DET!
iallafall inte på 2 år! SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
men nu blir det ju att bleka det en gång, sen beställar man från shock för dem har något så man ska få det riktigt blont :D
varför färgade jag det svart? :( skulle lyssnat på Johanna!
Johanna vet alltid bäst!
ska alltid lyssna på dig Johanna, alltid. du är som en far för mig :)
Loveu!

JOHANNA <3

HEJDÅ SVART!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

as fint hår ju ! :)

2011-08-16 ♥ 19:12:52
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback