Goooooott!

Datum: 2011-08-16 ♥ Tid: 13:38:45
Fick bli makaroner till frukost, eftersom vi inte hade något annat.
men det gör absoult ingenting eftersom det är sååå gott! :D
ska träna om 1 timme, yesbox!
imorgon blir det att träffa Emelie & Rebecca, WIIIIIIIIE!
det är ju bara 2 dagar kvar tills skolan börjar, men jag är ganska redo, jag har köpt ny väska & lite saker till skolan.
man behöver ju inte så mycket eftersom man får ju saker i skolan också. Men jag har köpt en kalender för den man får i skolan är pytte små ju?
& den kalendern jag köpte kan man byta ut framsidan & baksidan mot egna bilder osv, så det har jag gjort ;)


Min nya väska!

Här ser ni min kalender också & lite annat ;)
där ser ni min tattoo på handen också !
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback