första dagen i skolan.

Datum: 2011-08-18 ♥ Tid: 17:02:06
Jag överlevde, men det var rätt awesome att träffa kåmpisarna iallafall!
men vårat schema är verkligen sämst. ush!
och vi började redan idag att arbeta!!!!!!!!!!!!! :(
längtar till jullovet, för eh jag vill ha paket!  älskar att slita upp paket, så awesome!
dock vill jag inte att det ska snöa, uch! eller det kan vara mysigt ibland om det är jullov.
då man sitter & kollar ut genom fönstret ;)
Imorgon är det ju också skola & sen är man ledig igen, skönt start på skolan ändå! fast lovet behövde ju aldrig ta slut.
nu vill jag bara åka utomlands! ska försöka övertala mamma & pappa bara.
men nu ska jag ta och käka med familjen, skriver mer senare ofc ;)

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback