dags för att sova

Datum: 2011-08-30 ♥ Tid: 21:19:51
har inte uppdaterat så bra idag, sorry!
men imorgon innan ska jag visa dagens outfit och smink osv innan skolan, aa skolfoto ju!
mitt hår vill bara sära sig så blir ledsen faktiskt... bara det blir bra imorgon så blir jag glad igen!
hatar mitt hår ibland, rätt ofta :(
just nu håller jag på att avinstallera massa skit som jag inte använder för att datorn inte ska bli seg!
ni vet, det nya Sims 3 släpps ju snart så då får ju datorn inte va seg ;)
för er som inte visste det så i oktober så släpps ett nytt sims :D
Sims 3 Husdjur!!!!!!!!! :D :D  I love it!  oooh det kommer bli så awesome! jag älskar sims!
endå håller jag på att radera ett, hahaha.  Men det är Sims Medeltiden och jag tyckte faktiskt inte det var så bra...
tyvärr! men det är så segt att spela på min datorn, kanske därför? för den skulle sega hela tiden så orkade inte med det... men mina andra sims funkar helt perfekt! :D
men nu ska jag sätta på en film och sen sova, helst snart så jag orkar med att sätta på lösögonfransarna imorgon!
Är jag trött blir jag bara på dålgit humör, ush!

PUSS & GODNATT!

PEACE!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback