ÄR HELT SLUT!

Datum: 2011-08-26 ♥ Tid: 14:10:54
ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN HEMMA! efter en dag men klassen på furuboda ( heter det så? )
cyklade dit & sen hem, asså är helt död ! så jag slängde mig i duschen och det var det skönaste på LÄNGE!
har massa bilder & en video, men videon lägger jag inte upp :o  men ni kan se bilder ;)
vi gjorde lite allt möjligt? fast det var sjukt onödigt för vi gjorde inget speciellt :s det vi gjorde där kunde vi lika bra gjort i skolan? xd  men nu är det över, yeah! ikväll blir det att äta gott med familjen, lövbiff! iiih :D vi kanske spelar också eller ser film kanske? :3  hoppas det iallafall! 
fatta va läskigt känns som jag sitter i en nerförsbake ( HAHAHAHA STAVAS DET SÅ? ) känns jätte konstigt & jobbigt :(  kanske för att jag inte är van vid att cykla i 45 + 45 min? eller tog det längre tid?
det känns inte bra iallafall...  Imorgon så ska vi på kräftskiva men jag gillar ikke kräftor så jag ska käka räkor, gott! (yy) sen på söndag så ska jag ut och springa med Emelie igen, så awesome!


Bästa Sarah & jag !

Rebecca!

Moa & Emelie!

när vi gjorde någonting, haha sjukt kul!
haha vill ni se videon? ;)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback