ÄNTLIGEN HEMMA!

Datum: 2011-08-19 ♥ Tid: 15:42:29
Nu är jag hemma efter en lååååååååång skoldag!
och jag har redan fått läxa, engelska läxa!
denna dagen började med AP i 2 timmar + liten rast & vi diskuterade om hur vi ville ha det i klassrummet osv.
& vad hade vi efter det ? xd tror det var NO ? är inte helt säker ...
Men sen hade vi iallafall musik & sen lunch, kycklingpasta!
sen hade vi matte,bild & engelska. så denna dagen har varit OK.
men nu är man som sagt hemma & ikväll så ska jag ha filmkväll med mig själv! oh ibland älskar jag att vara helt ensam! blir att kolla på Irene Huss & käka chips & dipa! :D
ska bli så mysigt! sitta i min soffa & en filt runt sig! såååå mysigt :)


undra hur många jag hinner se?
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback